دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320 بهمراه پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320 بهمراه پخش آنلاین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
معرفی سایت ایران سریال
 
یکی از چندین وب سایت هایی هست که در زمینه دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت های مختلف فعالیت میکند که برخی از فیلم ها و سریال ها بصورت رایگان و برخی بصورت دانلود قانونی فیلم و دانلود قانونی سریال در سایت موجود میباشد . در زیر به برخی از سریال هایی ایرانی که بصورت قانونی قرار داده شده اند میپردازیم.  


 


 دانلود سریال شهرزاد 

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی آقای حسن فتحی در سال 1394 با بازی بازیگران مطرح و معروف ایرانی همچون ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که دو زوج هنری موفق در فیلم فروشنده اصغر فرهادی که برنده اسکار هم شد در این سریال ایفای نقش کرده اند که فصل اول سریال شهرزاد در اواسط سال قبل به پایان رسید و در تاریخ 29 خرداد 96 اولین قسمت از فصل دوم شهرزاد نیز وارد بازار شد قسمت اول شهرزاد 2 تنها در نصف روز ۶۵ هزار بار از طریق سامانه سایت‌های VoD و فروش قانونی سریال شهرزاد دانلود شده که یک رکورد بسیار خوبی در این زمینه میباشد. 

 
 



 دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 

نحوه دسترسی به قسمت های مختلف سریال شهرزاد

از چند طریق میتوان به سریال شهزاد دسترسی داشته باشید اولین راه که بصورت دی وی دی های موجود در ویدیو کلوپها هست دومین راه خرید اکانت از سایت ها پخش انلاین که با پرداخت ماهانه اشتراک میباشد که قابل دانلود کردن فایل وجود ندارد و را سوم دانلود فایل قسمت های مختلف از طریق سایت های همکاری در فروش سریال شهرزاد مانند سایت ایران سریال که میتوانید با پرداخت وجه و سپس دانلود فایل هست که شما میتوانید فایل را برای همیشه ذخیره داشته باشید .  

 



 

 دانلود سریال شهرزاد فصل سوم

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم

در حالی که پخش فصل دوم سریال شهرزاد تازه آغاز شده و هنوز قسمت اول شهرزاد 2 پخش شده است کار ساخت فصل سوم شهرزاد نیز شروع شده است. این روز‌ها هم عوامل سریال در حال ساخت فصل دوم هستند و همزمان با تصویر‌برداری بخش‌های پایانی فصل دوم شهرزاد ، صحنه‌های فصل سوم شهرزاد را نیز فیلم‌برداری می‌کنند . گفته می‌شود که پخش فصل سوم سریال حسن فتحی به فاصله بسیار کمی پس از اتمام پخش فصل دوم آغاز خواهد شد وباید نشست و تغییرات شهرزاد را در فصل جدید (فصل سوم) دید .  



   

 سریال عاشقانه با لینک مستقیماین سریال به کارگردانی آقای منوچهر هادی و با بازیگرانی همچون : مهناز افشار , محمدرضا گلزار , پانته آ بهرام , بهاره کیان افشار , ساره بیات , هومن سیدی ,حمیدرضا پگاه , سارا رسول زاده , مسعود رایگان , حسین یاری , علیرضا زمانی نسب و خواننده معروف و محبوب ایرانی فرزاد فرزین در این سریال زیبا بازی میکنند داستان سریال عاشقانه از این قرار هست داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه ها و مشکلاتشان میباشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد ... با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار) ، دختر حاج یونس که کسی از وجود او اطلاعی نداشت، مشکلاتی بین دو زوج جوان ، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل میگیرد... شما میتوانید این سریال زیبا که بصورت پخش خانگی هر هفته 1 قسمت وارد بازار میشود را با پرداخت هزینه ای اندک فایل همان قسمت را دانلود کنید و همیشه داشته باشید . سایت ایران سریال یکی از نمایندگان فروش این سریال ایرانی زیبا میباشد. 

 


   

دانلود رایگان کلاه قرمزی 96

 کلاه قرمزی 96 کلاه‌ قرمزی نام شخصیت عروسکی ایرانی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق شده‌ است . سری جدید کلاه قرمزی 96 تابستان امسال به جای پخش از تلویزیون ، توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود . به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر گستر پاسارگاد سری جدید «کلاه قرمزی» که برای نوروز 96 تولید و به دلیل مشکلات مالی تلویزیون از کنداکتور پخش کنار گذاشته شد در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.و تا اواخر خرداد 96 نیز پخش سراسری قرار خواهد گرفت . 

 


  • ۹۶/۰۴/۱۰
  • محمد لشکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی