دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320 بهمراه پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320 بهمراه پخش آنلاین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

دانلود فول آلبوم یاسر بینام

 

بیوگرافی یاسر بینام


حدود ۱۴ سال است که در دنیای موسیقی فعالیت میکنم. ساز اصلی و تخصصی من کیبورد و پیانو است. در رشته جامعه شناسی درس خواندم. عاشق کارم و وطنم و مردمم هستم. مادرم و خانواده ام جایگاه ویژه ای در زندگیم دارند. به تمام حرفهام اعتقاد کامل دارم و سعی دارم ترانه هام نه جانب دارانه باشه و نه دور از واقعیت. از کار کردن برای جلب افکار مخاطبانم متنفرم. حرف هام و ترانه هام از سر بیکاری نیست بلکه خط به خط ترانه هام بیانیست بی آلایش از واقعیت روز.

 

از کم کاری و انجام کار های سطحی در دنیای موسیقی بیزام. دلیل انتخاب رپ:پتانسیلی که در رپ وجود داره در هیچ کدام از ‌‌‌سبک های موسیقی وجود نداره. از این رو رپ بهترین راه برای بیان احساسات من نسبت به مسائل پیرامون هست.

 

 

دانلود فول آلبوم یاسر بینام با لینک مستقیم

دانلود فول آلبوم آهنگ های یاسر بینام کیفیت 320 یکجا

 

 

برای دانلود فول آلبوم یاسر بینام کلیک کنید

  • ۹۷/۰۷/۱۴
  • محمد لشکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی